BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 22 March 2009

journey to the cameron...

ouchh sexy meyh (damn)..


nice view


nice pose gals...


BOH tea farm

dear diary....


actuly aku amat la xde mood nak update blogku kebelakangan ini kerana faktor kebusy-an ku...tp ade la sorang mamat ni dah tak sabar2 nak bace cite terbaru pasal aku so terpakse la aku mengupdate nyer cz kang takut plak folower aku ni lari xpasal2 xde org dah yg nak folow cite aku (ahakss ^_^)...
so s u all know aku baru jer balik from cameron highland mlm tadi,sebelum pergi cameron tu aku siyesly tak de mood lansung nak pegi cz rase xsedap bdn ku n keje2 yg
akan ditinggalkan..but wat was happened actuly i was really enjoy d trip eventhough just in short period of time...
kami pergi menaiki bas persiaran n xsure la plak kenape tak gunekan bas uitm by the way bas
persiaran tu pon not bad kind a cool also coz ade 2 t.v dalam bas so sepanjang perjalanan kami ke sane kami pun marathon nengok muvie2 yang kebanyakkannye WILL SMITH sebagai lead actor (wondering y) ahakss...sebelum bertolak ke cameron kami ke NAZA MOTOR k.l bg melengkapi tujuan sebenar trip ini...semase di NAZA kami terkesima dan kagum dengan kete2 n motor mewah yg dpamerkan antaranye DUCATI , FERRARI ENZO, MCLAREN, LAMBORGHINI n ect (woww!)...sangat teruja hokeyy ^_^
pastu dlm kul6
kami pun bertolak ke cameron n time tu jalan kat federal highway teramat la jem (damnn)...journey dalam bas yg paling lame pernah aku lalui wahh 5jam lebih kot dlm bas,time tuh satu angota bdn dh kebas bkn setakat montot ku je..whuahua sebab tu la penat lyn muvie bdk2 ni lyn nyanyi sambung2 lgu (lawak n merepek gile)...time tu aku memang ak dh rase xsihat sgt tp lyn kn je..sampai d apartment je ramai yg kejar katil n keesokan pgnye kami bangun awal utk ke ladang teh BOH utk nengok production process dorg bla bla bla die membebel kemudian kami ke pasar utk beli buah tgn n ke ladang kaktus n bunga2 n ladang strawberi tp time kat ladang strawberi tu aku xturun bas sbb aku dh xlarat giler...
selesai semua kami balik ke aparment dan check out n otw pulang kami singgah ke ladang teh BHARAT view yg sgt canteks...
yg menariknyer jln2 ke ladang2 d cameron tu kan berbukit bukau dan kecik so dorg just ade 1 way street bile ade selekoh pemandu bas akan bunyikan hon sebagai tanda amran awal kepada pemandu yg
dtg dr arah bertentangan n ade jugak la time kami bertembung so bas terpakse reverse o ketepi,
nak gugur beb jantung aku bile bas sipi2 je ngn curam (uisshhh naseb aku xde kencing manis) ...
if im not mistaken bertolak dr cameron ke johor dlm kul5pm n kami
selamat smpi dekat kul 12mlm (perghh terseksa lg montot ku)...sampai segamat lepas singgah melantak bubur ayam mcd n bersihkan diri
aku pon 'dead n gone' (jz 4 while okey) kuikuikui3x..^_~
the end



p/s : thank u so much 4 d 'sponsorship' n any1 yg concern bout me..

1 comments:

mat said...

soklan bodoh dari den...

sponsorship ... huuh ada lebih tak kapal tuh.. bukan apa nak buat import export kain batik from seberang... keh keh keh ship jenama apa ekk, honda , kusuka, momencimu, ?? ekekek just spam coment

jangan mare