BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 19 February 2009

chill time...







pada satu malam, aku tengah mengelamun sambil cari mood nak study test product management then tetibe aku dpt kol dr fin ckp suh join BBQ kt umah die yg dsertai oleh clasmate ku...pada mulenye aku xpercaye aku ingatkan cobaan! (tone sore cm cter p.ramlee)...huhu tp lps fin ckp 'ni bkn cobaan intan ni betul2,klu xcaye kol naza' baru la aku percaye...bkn ape aku xmo pisang berbuah dua kali sbb aku pnh terkena prank call dr mamat ni so xmustahil sejarah mungkin berulang kan...hehe

nak djadikan cite kirenya macam pokok dicita ulam mendatang (btl ke ni) aku mmg xde mood nak study, lps die kol aku pon kol naza n naza ckp mmg btul dorg der wt bbq kt umah sempena beday alry so naza pon dtg la pick up aku kt umah dan kami beramai-ramai menyerbu rumah dorg...huhu sampa-sampai jer nampak ain(naza), anis kecik, anis tinggi and afiq dh sampai so mlm tu kami ber BBQ la smpai hampir pukul 2a.m kalau xsilap aku sbb aku, naza n d gang sampai pon agak lewat...

makanan time tu ade lamb chop(aku mmg mengidam), ayam, mihun, kek dan macam2 lagi....yang besh nye sampai2 je kitorg terus makan hehe dorg dh siap siap bakar tp xbeshnyer diet aku mlm tu mmg ntah ke mane...huhu so sambil makan makan ktorg borak-borak, amek-amek gmbo dan nengok tb, teringat time 1st time kami BBQ dulu pon besh cm ni jgk..macam-macam ragam dapat dlihat ade yg membakar ayam n kambing dgn gigihnya, ade yang bersantai dpn tb, ade yg menongeng,ade yg jadi model singer, ade yg main2 mate d bwh sinaran lampu toilet, ade yg rajin tlg basuh n kemaskan brg brg yg telah dgunakan, ade gk yang tlg nengok org buat keje sambil amek2 gambo (aku la tu kihkih) dan yg kelakar nye siap ade van JAIS lg berhenti dpn umah tu sbb ingat kami buat party sex liar kot haha (xkan la nk wt kat segamat kihkih3x ^_~)...aku balek je dr BBQ stat study tuk test sampai la keesokan pgnye ntah ape aku merepek time test sbb mate nantuk tahap cipan..hehe

neway moral of d story BBQ tu merapatkan balek ape yg xrapat (erk ;p) silaturahim kami sesame classmate terjalin sbb ni thn akhir ktorg bersame so aku sure xkira la kenangan manis o pahit selame 2thn ni d segamat kami pasti akan merinduinya satu hari nanti(ecehhh ;p)...

sori la kepade sesape yg gmbonya tidak tersiar d blog aku ni stil dlm proses pengeditan dan limited sources so sape yg de lg pic time tu leh la share siket ngn aku atau yg xrela gmbonye disiarkan (xde kot yg xrela sume gile glam haha) maap ye...daaaaa





p/s : tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi...^_^ winkkkk...

1 comments:

zetymarhanadia said...

intannnn.....
ini menimbulkan kontrobasi lor....
pic aku buruk lak tuhhh