BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 27 February 2009

bowling...

dear diary....


tadi aku ade ym dengan cik zety(ma close fren), pelbagai cite telah jadi bahan kami
tak kire kaler, 'kuning', 'biru' , ijau pink semua ade (hehe) tp dlm rancak kami berbual tadi aku der tersebut name ex boy aku yg bername ahmad ni membuatkan semua memori daun pisang aku dgn dia terimbas kembali so tercetus la idea aku nak open cite tentang die, relation yg pernah jd kontrobersi dan tanda tanye dikalangan kwn2 rapat aku..



aku kenal dgn ahmad ni lama dh since aku kat kolej dulu lg n dia plak stil lagi under basic course english language dekat british council so kalau sampai ari ini kami dah kawan almost 3 years kot ...dia asl dr yemen 1st time aku jumpe dia ialah dekat UIA, time kat kolej aku memang suke study kat library UIA bile tiba musim exam (mcm student uia la kunun hehe) disitu la aku kenal ahmad yg masa tu dia dtg untuk lepak dgn kwn dia yg belajar kat situ...eventhough kitorg ade tuka no pon and email tp after 1st time jumpe tu kami lost kontek tapi selepas sthn,kebetulan ntah ape mimpi die kasi email kt aku n kami pon start rapat dan dipendekan cite,couple... time tu aku baru dpt further study kt uitm and die pon dah belajar kat utm skudai dlm course engineering...

unfortunately jodoh kami xpjg, kami break up cz dia nak bertunang dgn cousin die atas permintaan family...mula2 aku admit memang agak menongeng gak la aku frust tapi bila pikir pikir balik relation kitorg ni mmg xde future n at 1st niat aku couple pon jz for fun so life aku pon diteruskan seperti biasa ..huhu (bt still im afraid broken heart again, its so much hurt and painfull tho)

apekah yang membuatkan aku frust sampai tertongeng(hehe)...
  • salah satu sebab utame yg aku dpt beza kan die ngan laki lain ialah dia amat jujur dgn aku sampaikan xperlu aku membuat friend finder dia sendri akan ckp ngn aku klu dia kuar ngn girl lain o pergi somwhere dgn kwn2 dia n even klu die xsuke dgn ape yg aku buat o pakai sound direct jer tp of course la in a nice way rite begitu la juge sebaliknyer hehe (ssh woo nk cri skg laki jujur)...
  • dia jgk tahan sabar dgn perangai aku yg angin kus-kus ni yg kadang2 emosi tak stabil ;p...
  • dr segi duet xpernah berkire lansung dgn aku, sampaikan bile date aku sgt jarang kuar kan duet ku....
  • sebab utama yg lain ialah kerane he accept me as the way i am die xpernah kisah klu aku ni gemuk ke ape ke...
  • caring and loving...
  • dia sgt sweet n cute (f0r me la hehe)...
  • kami minat lagu dan music yg same...
bla bla bla (terlebih sudah cite psl tunang org nih huhu)

walaupun byk kenangan yg kitorg lalui dan kongsi sesame tp semua tu tgl memory n kami still kwn lg smpi ari ni even previously i never thought ex lover can be friend ..feeling??xder maknyer lg (yayyy alhamdulilah)...walaupun actuly aku nak totally lupekan die tp sometimes keadaan yg 'pakse' aku terrr ingat kt dia.. huhu watever it is i jz pray for his happiness and longlivehood...




p/s: alahai aku nak cite psl boling aper melencong jauh neh..huhu (g tido la intan) xpe2 TO B CONTINUED....

1 comments:

lady intan said...

wahh baru pasan aku dh cm artis la plak bile dh brek bru nk bkk cite cm erra fazira ngn hans issac, fahrin n linda onn angleina jolie n brad pitt(erkk!)..kelas gituuu hahahah