BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 5 October 2008

5th raye...

dear diary....

ari ni dh ari raye ke 5...klu aku kat kl ak jarang onl9 so xdpt cter kt ko diary ape yg ak wt sebelum n semase pg raye so terpakse la lps aku blek sgamat bru leh onl9 lg pon sbln raye ak mmg bz glerrrr...so skg ni bleh la aku cter ape aktiviti aku sebelum semase dan selepas raye...huhuhu

sebelum raye...

1. aku g shopg brg2 nk wt kueh ngn mak aku
2.ader org blanje ak buke pose makan pizza(yummy)..
3.aku g cri kasut raye satu kl xjumpe,sume aku xberkenan klu der yg aku berkenan pong saiz xder(whuahuahua kaki 'sinderela' la katekn)...
4.kemas rumah, cat rumah (bapaku yg cat sebnrnye ak jz tlg nengok jer kihkihkih)..
5.aku bergotong royong ngn adik2 ku wat kueh raye...penat wooo even xbyk jenis pon..hehe ak wat kueh tart(mak aku yg adun ak jz tlg membentuknye jd kueh tart yg kiut hehe),kueh konfleks putih,konfleks coklat,almond london,kueh sempirit hah tu jer kot aku rase yg laen kueh ktorg wt kt kdai jer...kihkihkih...
6.jahit labuci kt bju ku..huhuhu
7.mlm raye ak g masjid india 1st time g slalunyer ak bz so jz dgr cter csin aku jer psl sale mlm raye kt masjid india...even mlm raye tu ari ak bz gk aku maen lari jer,pas adek ak ajk g...hehe smpi2 kitorg kt sane cri pkg je pusing 8 kali dh dpt pkg lak ttbe ujan...adoiiii aku,adik n csin ku meredah jugk ujan slps tgu ia nyer renyai..mmg beshh n sesak glerrr la org kuar shopg mlm raye tu ari,nk jln rase cm melekat jer bdn ngn org dpn n blakg...adik n csin ku bli baju kurung yg berharge 50rm n 25 rm n ak bli tudung 5rm jer(murah kan)...actuli byk lg brg yg murah2 mcm jam,sampin songket 10rm(harge sbnr 30-45rm plg murah),bunge2 hiasan rumah,tudung2 n etc tp jz dpt nengok jer dr jauh cz nk behenti ssh dgn org yg sesak itu...ak gerak blek umah dlm kul3a.m...pnt sey...time kt ctu ak terserempak ngn dila(msia mos beatiful,cun n peramah) n bf mmber aku smpi 3kali terserempak hehe)


0 comments: